Den bedste behandling hele vejen. Du er sikkert god til at passe på dig selv, men livet er som bekendt uforudsigeligt. Med Sundhedsforsikring Lifeline er vi ved din side, hvis uheldet er ude, hvis du bliver syg eller ramt af en livskrise. Har du brug for behandling, sikrer vi, at du igennem hele forløbet føler dig tryg, har overblik over din situation og indsigt i dine muligheder.
Kernen i din sundhedsforsikring er Lifelinelinjen®, hvor vores uddannede sygeplejersker og fysioterapeuter hjælper dig med hurtigt at tilrettelægge dit optimale behandlingsforløb hos behandler, speciallæge, privatklinik eller privathospital.
Behandlingsstederne er nøje udvalgt på grund af deres høje faglige niveauog geogra ske tilgængelighed. Og vi kvalitetstjekker dem selvfølgeligløbende, for kun de bedste behandlere er gode nok til dig og vores øvrige kunder. Skal du til fysioterapeut, kiropraktor, zoneterapeut, akupunktør eller psykolog, kan du selv vælge, hvem du vil behandles af. Måske har du tidligere været glad for en bestemt behandler? Hvis ikke, hjælper vi dig med at vælge en.
Sundhedsforsikringen dækker fra forundersøgelse til behandling og efter- behandling. Og uanset længden af dit forløb klarer vi det praktiske for dig, så du ikke selv skal bestille tid til undersøgelse eller behandling.
Du skal heller ikke bekymre dig om antallet af behandlinger hos psykolog, fysioterapeut og kiropraktor. Vi sørger naturligvis for, at du får den prof- essionelle hjælp og det antal behandlinger, du har brug for. Så du kan koncentrere dig om at blive rask igen.
Det er vigtigt, at du har indsigt i dit behandlingsforløb – uanset om detnder sted i offentligt eller privat regi. Så selvom din behandling ikke kandækkes af sundhedsforsikringen, kan vi hjælpe dig med at navigere i forhold til f.eks. en operation på et offentligt sygehus, patientforeninger mv.
Hvis du ønsker det, kan vi også rådgive dig om, hvordan du kan forebygge skader og derved undgå behandling i fremtiden.
Kontakt Lifelinelinjen®
Brug din sundhedsforsikring ved at ringe til Lifelinelinjen®
- du kan ringe døgnet rundt!
1: Kontakt din læge
Bliver du syg eller skadet, skal du først kontakte din egen læge. Lægen kender dig nemlig bedst, og kan hurtigt vurdere, hvilken behandling du har brug for. Hvis du skal til fysioterapeut eller kiropraktor, kan du dog ofte komme i behandling de første par gange uden at have været i kontakt med din læge først. Din behandling skal dog godkendes inden opstart.
2: Kontakt Lifelinelinjen®
Du kan kontakte sygeplejerskerne på Lifelinelinjen® på 7010 0117 eller skrive til behandling@appension.dk
3: Få en tid til behandling
Når du ringer til vores sygeplejersker på Lifelinelinjen®, kan vi ofte booke din tid til undersøgelse eller behandling, mens vi har dig i røret.
Hvis du har fået konstateret stress - enten arbejdsmæssigt eller privat - skal du hurtigt have hjælp af en specialist med viden om behandling af stress. Når du ringer til vores hotline Stress- og Trivselslinjen, bliver der straks foretaget en faglig vurdering af din situation, og du bliver anvist til den rigtige psykolog fra et kvalitetssikret netværk.
Ring til Stress- og Trivselslinjen på 7010 0117